Peugeot 508 Sport Engineered jednym z aut podczas turnieju French Open. Zobacz, czym jeszcze będą się wozić m.in. Novak Djoković i Rafael Nadal

Peugeot 508 Sport Engineered jednym z aut podczas turnieju French Open. Zobacz, czym jeszcze będą się wozić m.in. Novak Djoković i Rafael Nadal

508-sw-roland-garros

Podaj dalej

Już jutro rusza kolejny turniej zaliczany do Wielkiego Szlema, czyli French Open. Turniej jak co roku, odbywać się będzie na kortach Rolanda Garrosa. Jednym z oficjalnych partnerów tego turnieju będzie firma Peugeot. To już 38. rok z rzędu, kiedy to Peugeot zapewnia przewóz zawodników oraz VIP-ów. Jednak w tym roku po raz pierwszy środkami transportu będą samochody zelektryfikowane.

Peugeot i jego 162 samochody do obsługi

peugeot

Podczas turnieju rozgrywanego na kortach Rolanda Garrosa zostaną wykorzystane aż 162 samochody Peugeota. Po raz pierwszy będzie to flota zelektryfikowanych samochodów składająca się m.in. z Peugeota 3008 Hybrid, 508 Sport Engineered oraz e-2008. Flota w dwóch trzecich składała się będzie z hybryd. Resztę stanowić będą elektryki.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Jak wyliczyli francuscy specjaliści, w związku z wykorzystaniem tego typu pojazdów do obsługi tej imprezy, emisja CO2 wszystkich samochodów wyniesie tylko 22,7 g/km.

Hybrydy i elektryki, a wśród nich on… 508 Sport Engineered

Wśród pojazdów, które będą przydzielone do obsługi zawodników i VIP-ów, znajdzie się m.in. hybrydowy Peugeot 508 Sport Engineered, który jest najmocniejszym seryjnym modelem marki.

Peugeot

Układ napędowy tego modelu składa się z trzech silników i generuje łączą moc 360 KM. Oprócz modelu sportowego, pojawi się także wersja 225-konna oraz Peugeot 3008 GT Hybrid o mocy 225 KM.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

W skład samochodów elektrycznych wejdzie: e-2008, e-Traveller oraz e-Expert.

Wszystkie auta oznakowano logo Rolanda Garrosa, nowym logo Peugeota oraz napisem „Partenaire Officiel”.

Źródło: Peugeot Polska

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News