Audi A5 Coupe kontra BMW serii 4. Huragan Drag Racing

Audi A5 Coupe kontra BMW serii 4. Huragan Drag Racing

drag race Audi BMW

Podaj dalej

Pojedynki dwóch odwiecznych rywali niemieckich producentów, zawsze są w cenie. Audi i BMW stają w szranki nie tylko na torach, testach ale i na ulicach. W tym ostatnim przypadku wypada to różnie, a o efektach często czytamy w prasie w rubryce wypadki.

Podatny na sugestie swoich widzów Matt z CarWow wziął  na tapetę nowe Audi A5 i boberkowe poprawione BMW serii 4. Daleko im do samochodów sportowych, ale w tym teście spotkały się samochody, które najczęściej trafiają do rąk kierowców jako daily cars.

drag race Audi BMW
YouTube CarWow

Pozwól mi usłyszeć twój wydech,  Audi: Matko Naturo, pomóżcie!

Na linii startu drag race stanęło Audi A5 40 TFSI. Pod maska ma 2-litrową jednostkę z turbosprężarką, o mocy 190 KM i 320 Nm. Jego rywalem jest BMW serii 4. Konkretnie jest to 420i, z  2-litrową benzyną turbo, o mocy 184 KM i 300 Nm.

Sądząc po cyferkach wychodzi na to, że zwycięzca nosi w logo cztery pierścienie. Nie zapominajmy jednak, że BMW ma broń w postaci tylnego napędu więc łatwo nie będzie.

Na pierwszy rzut idzie praca wydechu i tu Audi nie ma czym się popisać. Wykastrowane do granic możliwości przepisami, brzmi jak nadciągająca z daleka wichura. Start z miejsca objawia kolejną zauważalną zmianę w nowych modelach producenta z Ingolstadt. Nie jest dobrze.  Jeżeli  szukasz samochodu do dynamicznego startu spod świateł, od razu skreśl tę konfigurację Audi z listy.

audi kontra bmw
CarWoW YouTube

Matt w BMW tego się nie spodziewał?

Kolejne testy startów z użyciem różnych trybów jazdy rzucają nieco więcej światła na temat tego, kto zakończy test na pierwszym miejscu. Matt z CarWow wielokrotnie prezentował swój szeroki wachlarz mimiki, niezależnie od tego czy kick down następował w trybie comfort czy sport.

Jaki samochód wypadł w teście najlepiej zobaczcie sami, ale komentarze o tym, że Audi podkręcał wiatr są naprawdę przesadzone.

;

 

 

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News