BMW cichaczem wypuszcza śmiesznie mały silnik i myśli, że nikt się nie zorientuje. To się Niemcy przeliczyli

BMW cichaczem wypuszcza śmiesznie mały silnik i myśli, że nikt się nie zorientuje. To się Niemcy przeliczyli

bmw-prosi-nie-ladowac-hybryd-diesel-wroci-do-lask

Podaj dalej

BMW w okresie świątecznym postanowiło wprowadzić do oferty nowy silnik. Niemcy mieli chyba nadzieję, że nikt się nie zorientuje, a tu proszę… Ten wyciek z oficjalnej strony BMW pokazuje nową tanią hybrydę plug-in od BMW. Podstawowy model 320e dostał zdławioną wersję 4-cylindrowego silnika o łącznej mocy 200 KM. Trochę słabo. 

Osłabiają swoje silniki

bmw-320e-2000x878

BMW jest jednym z producentów, który walczy o osiągnięcie celów w zakresie emisji CO2, aby uniknąć kar klimatycznych z UE. Niedawno marka stwierdziła w swojej skrytykowanej reklamie, że jest najlepszą marką samochodów na świecie pod względem klimatu. 

Teraz niemiecka marka robi kolejny krok, aby więcej osób zdecydowało się na BMW, jeśli szukają przyjaznego dla klimatu samochodu. Nowy podstawowy model 320 pojawi się jako hybryda typu plug-in. Samochód wyciekł w holenderskim konfiguratorze BMW i ma pojawić się oficjalnie po Nowym Roku. 

Nowa hybryda plug-in będzie dostępna zarówno jako sedan, jak i kombi. Oczekuje się, że w 330e będzie miała strojoną wersję silnika. Całkowita moc wyniesie nie 252 KM, jak w 330e, tylko mizerne 200 KM. 

TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO! ŚWIETNE PROMOCJE NA KONIEC ROKU

bmw płatne

Wiara w hybrydę plug-in

Pod jego maską będzie pracował więc 2-litrowy, czterocylindrowy silnik turbo, który jest zdławiony na mniejszą moc niż 330e. Dokładne szczegóły nie są jeszcze znane, ale samochód prawdopodobnie dostanie taki sam akumulator jak 330e. Mniejsza moc będzie oznaczać, że samochód będzie miał większy zasięg niż oferuje 330e.

Dyrektor generalny BMW Oliver Zipse mówił niedawno na spotkaniu w Monachium, że firma chce inwestować w hybrydy typu plug-in. – Pod koniec roku na drogach pojawi się 12 w pełni elektrycznych i hybrydowych modelu typu plug-in. Klienci chcą naszych hybryd, ponieważ mogą używać ich jako jednego pojazdu [do miasta i na trasę]. 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News