700 koni mechanicznych i 284 km/h nie pomogły. Ford Mustang kompletnie poniżony przez policyjny radiowóz [WIDEO]

700 koni mechanicznych i 284 km/h nie pomogły. Ford Mustang kompletnie poniżony przez policyjny radiowóz [WIDEO]

ford-mustang-policja-ucieczka

Podaj dalej

Ten kierowca Forda Mustanga przeszedł samego siebie. Próbując uciec przed policją rozbił swojego muscle cara przy prędkości 286 km/h… A wszystko zaczęło się od bardzo ostrożnego wyprzedzenia policyjnego radiowozu. Całe zajście zostało nagrane za pomocą policyjnego wideorejestratora. 

Mustang nie dał rady

mustang

Kierowca Mustanga próbował uciec przed policją w amerykańskim Arkansas. Nagranie z kamery policyjnego radiowozu początkowo pokazuje bardzo ostrożnie jadącego Mustanga. Gdy kierowca wyprzedził samochód funkcjonariuszy, ci podjęli próbę zatrzymania. Wszystko dlatego, że zrobił to przy prędkości 125 km/h na ograniczeniu do 104 km/h. 

Jednak zamiast się zatrzymać, facet w Mustangu docisnął do dechy pedał gazu i rozpoczął ucieczkę przed władzami. 

Wszystko wskazuje na to, że Mustang był wyposażony w zestaw doładowania firmy Roush, co oznacza, że może wygenerować ponad 700 KM. To wyjaśnia, dlaczego kierowca był w stanie szybko uciec z miejsca. Wydawało się, że samochód policyjny nie był w stanie przekroczyć prędkości 242 km/h. Jednak z pomocą dodatkowych sił policja była w stanie śledzić jego ruchy. 

ford-mustang-policja-ucieczka

Ale… dostał za swoje

Krótko po tym, jak zjechał z autostrady międzystanowej w pobliżu Little Rock, kierowca zderzył się z dwoma innymi pojazdami. Policja przyjechała na miejsce, ale jego Mustang znajdował się już wbity w przód budynku.

Kierowca przyznał się do jazdy z prędkością 286 km/h podczas pościgu. Został oskarżony o przekroczenie prędkości, przestępstwo ucieczki samochodem, lekkomyślną jazdę i stawianie oporu przy aresztowaniu. Co gorsze dla niego, był na zwolnieniu warunkowym przyznanym w 2016 roku. Wcześniej odbył 7 lat z 40-letniego wyroku za porwanie, rabunek i kradzież. 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News