26 września 2020 roku marka Peugeot będzie obchodzić 210-lecie swojej historii. Z tej okazji powstało specjalne urodzinowe logo marki, które będzie towarzyszyć obchodom tego jubileuszu aż do końca roku.
Peugeot – śmiałe rozwiązania, pasja i innowacja
Na przestrzeni ponad dwóch wieków rodzina Peugeota przeszła drogę prawdziwej rewolucji. Początkowo przedsiębiorstwo nie miało nic wspólnego z motoryzacją, wytwarzano m.in. krynoliny, młynki do kawy i maszyny do szycia. Dopiero później rozpoczęto montaż pierwszych pojazdów, tj. rowerów, a następnie produktów, z których marka słynie do dziś, czyli samochodów.
Markę kształtują ludzie kreatywni, inżynierowie, projektanci, dzięki którym, Peugeot kreuje i umacnia swoją markę w świecie motoryzacji.
Nowe specjalne logo…
Z okazji 210-lecia marki zaprojektowano specjalne logo. Będzie się ono przewijało w kampaniach i wydarzeniach, które rozpoczynają się już teraz i potrwają do końca roku.
Sylwetka lwa, to znak rozpoznawczy marki. Jest on przedstawiony z boku i podkreślony strzałką co odnosi się do najstarszego istniejącego logo Peugeota zarejestrowanego w 1858 roku. Napis „210 lat” nawiązuje przede wszystkim do przeszłości marki. Czarno-biała kolorystyka podkreśla minimalizm i prostotę, które są motywem przewodnim Peugeota.
Czytaj także: Przyszedł czas na fuzję Peugeota i Fiata. Znamy nazwę nowej grupy
Wśród wielu przygotowanych przez firmę atrakcji, warto przede wszystkim zwrócić uwagę na możliwość wejścia do Muzeum L’Aventure Peugeot w Sochaux. Wstęp będzie możliwy od 1 września do 31 października, a bilety będą kosztować 1 euro.