Polski tuner znów zachwyca świat! Oto Mercedes-AMG GT R Pro "Tattoo Edition" z Czechowic-Dziedzic

Polski tuner znów zachwyca świat! Oto Mercedes-AMG GT R Pro "Tattoo Edition" z Czechowic-Dziedzic

Mercedes-AMG-GT-R-Pro-Carlex-Design-1

Podaj dalej

Polski tuner z Czechowic-Dziedzic o nazwie Carlex Design ponownie znalazł się na ustach wszystkich najważniejszych mediów motoryzacyjnych na całym świecie. Wszystko za sprawą intrygującego, niegrzecznego Mercedesa-AMG GT R Pro „Tattoo Edition”. 

Mercedes-AMG-GT-R-Pro-Carlex-Design-2

Inspirowany motorsportem

Supersamochód, który stworzony został z myślą o osiągach na torze wyścigowym, na zewnątrz zdobi zielona, szczotkowana folia. Jak czytamy w informacji Carlex Design, jest ona hołdem dla sukcesu Mercedesa w sportach motorowych. 

Szczotkowana zieleń nadaje wyjątkowy wygląd i została uzupełniona zestawem srebrnych kół z rynku wtórnego. Są także czarne i karbonowe akcenty. 

Mercedes-AMG-GT-R-Pro-Carlex-Design-3

Fascynujące wnętrze

Podobnie jak inne dzieła Carlex Design, zmodyfikowany GT R Pro ma bardzo charakterystyczne wnętrze. Wiele kluczowych powierzchni, takich jak deska rozdzielcza, konsola środkowa, podparcia siedzeń i panele drzwi skąpanych jest w ciemnym odcieniu zielonej skóry z wyjątkowym połyskiem. 

Inne elementy wnętrza wykończone są czarną skórą z kontrastowymi zielonymi szwami. Znajdują się one m. in. w dolnej części deski rozdzielczej, panelach drzwi, czy środkowej części siedzeń. Na kierownicę trafiła całkiem spora ilość Alcantary, a na środku siedzeń znajduje się mnóstwo motywów czaszek. 

Mercedes-AMG-GT-R-Pro-Carlex-Design-3

Choć podejrzewamy, że większość właścicieli Mercedesa-AMG GT byłaby przerażona wprowadzonymi modyfikacjami, jedyne, co ma naprawdę znaczenie, to że osoba, która zleciła firmie Carlex Design wykonanie całej tej pracy, jest zadowolona. I szczerze mówiąc, nam również przypadł do gustu ten AMG GT. 

Carlex nie wspomina o modyfikacjach mechanicznych. Oznacza to, że układ napędowy samochodu najprawdopodobniej został nietknięty. Nie ma w tym nic złego, bo samochód dysponuje zdrowymi 580 KM i momentem obrotowym w wysokości 700 Nm. Wszystko to za sprawą 4-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem.

Mercedes-AMG-GT-R-Pro-Carlex-Design-3

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News