19-letni szpaner wykręcał tirem rekordy prędkości i chwalił się tym w internecie

19-letni szpaner wykręcał tirem rekordy prędkości i chwalił się tym w internecie

16122-202

Podaj dalej

19-latek jeżdżący tirem regularnie znacząco przekraczał dozwoloną prędkość i chwalił się swoimi popisami w internecie. Wpadł przez własną głupotę.

Francuska policja opublikowała na swojej stronie informację o kierowcy, który zdjął ogranicznik prędkości i dzięki temu mógł swoim tirem poruszać się znacznie szybciej niż 90 km/h. 19-latek z tej samej okolicy, co powyższy pomysłowy kierowca, skomentował wpis.

Chłopak pochwalił się, że osiąga równie duże prędkości, mając aktywny ogranicznik prędkości. Po prostu ustawia skrzynię biegów na położeniu neutralnym i ze wzniesień może szybko jechać. Na domiar złego umieścił w komentarzu zdjęcie swojej ciężarówki.

19-latek musiał mocno nacisnąć na odcisk mundurowych, bo ci doskonale zapamiętali jak ona wygląda. Gdy tylko nadarzyła się okazja i wypatrzyli pojazd na trasie, natychmiast zatrzymali go do kontroli. Traf chciał, że za kierownicą znajdował się tytułowy szpaner.

Wjechał Oplem na przejazd kolejowy mimo opuszczonych szlabanów i utknął podczas zawracania

Policja sprawdziła ciężarówkę. Okazało się, że między 8 lutego a 28 marca pojazd sześciokrotnie łamał dopuszczalne limity prędkości na górskim odcinku trasy A64. Auto podróżowało tam z prędkościami sięgającymi 151 km/h.

Kierowca 44 tonowego zestawu wcześniej też już miał swoje za uszami. W okolicach Narbonne w sierpniu 2019 ukarano go za czterokrotne przekraczanie prędkości. „Wyciągnął” wtedy z ciężarówki 152 km/h. Ubiegłoroczne wyczyny kosztowały go 1800 euro mandatu.

Najwidoczniej jednak nie wysnuł z tamtej kontroli należytych wniosków i tym razem francuska policja zatrzymała jego prawo jazdy na okres 3 miesięcy. Mundurowi skierowali również jego sprawę do sądu. Chłopak w październiku usłyszy wyrok.

Kierowca Audi przebił się przez ścianę budynku i potrącił mężczyznę znajdującego się w środku

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News