BMW nigdy nie zrobi M3 w kombi, więc ten gość postanowił wziąć sprawy w swoje ręce

BMW nigdy nie zrobi M3 w kombi, więc ten gość postanowił wziąć sprawy w swoje ręce

https—api.thedrive.com-wp-content-uploads-2020-03-835572e14568465b96ee56a23f85e424.jpg?quality=85

Podaj dalej

BMW postanowiło, że nigdy nie zbuduje M3 w kombi, co spotkało się z frustracją wielu kierowców marzących o tego typu samochodzie. Na szczęście znajdują się ludzie, którzy biorą sprawy w swoje ręce. 

Ten gość, zmęczony brakiem wizji BMW o modelu M3 w kombi, postanowił zbudować swoją indywidualną wersję samochodu. 

Ten samochód początkowo był zwykłym modelem 320d M-Sport Touring. Narodzony na nowo otrzymał nazwę MCT-450 i jest wierną konwersją M3 Competition z wykorzystaniem wyłącznie części pochodzących od BMW. 

Jedynymi komponentami niepochodzącymi od bawarskiej marki są tylne błotniki i zderzak. Te zostały odwzorowane na tych używanych w sedanie i odtworzone w stylu kombi. Z włókna węglowego, rzecz jasna. 

Poza tym, cały samochód jest autentyczną M-trójką. Pod maską znalazło się 3-litrowe, sześciocylindrowe turbo o mocy 444 KM i momencie obrotowym równym 550 Nm. Moc jest przenoszona na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej automatycznej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. 

Wydajność tego samochodu będzie zbliżona do seryjnej M3, co oznacza, że od 0 do 100 km/h rozpędzi się w okolicach 4 sekund. 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News