Oryginalny układ wydechowy Bugatti Veyron jest również wykonany z tytanu, jednak ten konkretny hipercar otrzymał całkowicie nową konfigurację.
Układ wydechowy RYFT nadaje samochodowi jeszcze głośniejszy i jeszcze bardziej egzotyczny dźwięk wydechu, bez usuwania katalizatorów. To tak naprawdę najprostszy sposób na tego typu modyfikację.
Houston Crosta, właściciel Royalty Exotic Cars, nie pierwszy raz modyfikuje bardzo drogie samochody, w tym właśnie Veyrona. W 2018 roku podjął się nawet tak rozległej pracy jak zmiana napędu z czterech kół tylko na tylne.
Ten konkretny Veyron nie tak dawno trafił na hamownię, na której wypluł niesamowite 897 KM i 1232 Nm momentu obrotowego. Biorąc pod uwagę 20% strat wynikających ze starzejącego się układu napędowego, samochód mógłby produkować nawet 1076 KM i 1479 Nm.
Według YouTubera nowy układ wydechowy dodaje około 10-15% więcej mocy. Wydaje się jednak, że dodatkowa moc jest mniej zauważalna od ścieżki dźwiękowej pochodzącej z 8-litrowego, poczwórnie doładowanego W16 umieszczonego za plecami kierowcy.