Robert Kubica od pewnego czasu coraz śmielej radzi sobie z mediami społecznościowymi. Po tym, jak Polak założył oficjalne konto na Instagramie w marcu 2018 roku zdecydowanie zwiększył swoją aktywność online ku uciesze kibiców. Dziś kierowca Alfa Romeo Racing Orlen pochwalił się nowym logo.
Jedyny polski kierowca F1 w historii wykorzystuje swojego Instagrama do relacjonowania bieżących wydarzeń. Zarówno tych z toru, jak i z treningów kolarskich, czy licznych wypadów na zawody kartingowe. Na jego profilu od marca 2018 roku pojawiło się 68 postów, a w tym czasie Kubica skupił wokół siebie społeczność 217 tysięcy obserwujących.
Dziś na jego Instragramie pojawił się tajemniczy wpis, prezentujące nowe logo Roberta Kubicy.
Widzimy w nim świetnie wkomponowane w liczbę „88” rozpoznawalne na całym świecie inicjały RK. Nie zabrakło też miejsca dla biało-czerwonych barw i orzełka.
Komentarze kibiców są podzielone. Jakie wam podoba się nowe logo RK?
Trzeba przyznać, że logo świetnie będzie komponowało się z nowym oklejeniem BMW M4 DTM na sezon 2020. Przedsezonowe testy za kierownicą samochodu z dachem Polak zaliczy w dniach 16-19 marca. Początkowo miały one zostać rozegrane na torze Monza. Jednak ze względu na obawy związane z koronawirusem, zostały przeniesione na niemiecki Hockenheim.
”Jesteśmy świadomi wybuchu koronawirusa w północnych Włoszech. Zwracamy szczególną uwagę na jego potencjalny wpływ na proponowany termin testów przedsezonowych na torze Monza w dniach 16-18 marca. Współpracujemy z odpowiednimi władzami w celu ścisłego monitorowania sytuacji. Dobre samopoczucie całego personelu DTM i wszystkich partnerów ITR jest oczywiście naszym najwyższym priorytetem” – napisano w oświadczeniu.