W pierwszej połowie 2018 roku Lexus odnotował wzrost sprzedaży na rynku europejskim* o 7%. Marka dostarczyła klientom 38543 pojazdów. Znaczny wzrost odnotowano na kilku kluczowych rynkach, takich jak Hiszpania (+19%), Rosja (+9%), Polska (+9%) i Wielka Brytania (+7%).
W pierwszej połowie tego roku europejskie salony marki opuściło 24029 samochodów z napędem hybrydowym, o 5% więcej w stosunku do pierwszego półrocza 2017 r. Hybrydy stanowią 95% sprzedaży Lexusa w Europie Zachodniej i Środkowej.
Europejskim bestsellerem Lexusa pozostaje odświeżony w ubiegłym roku średniej wielkości SUV NX, którego sprzedano 15365 egzemplarzy (wzrost o 15%). Drugie miejsce pod względem sprzedaży zajmuje duży SUV RX (8995 sztuk, wzrost o 2%), który od niedawna dostępny jest także w siedmiomiejscowej wersji RX L. Dobry wynik osiągnął kompaktowy hatchback CT, również odświeżony jesienią 2017 roku, którego sprzedaż wzrosła o 10% do 4831 egzemplarzy.