Porsche przy współpracy z Google opracowało wyjątkową aplikację rozszerzonej rzeczywistości, która z bliska prezentuje nowe Porsche Mission E. Aplikacja pozwala użytkownikowi w cyfrowy sposób odkryć pierwszy elektryczny samochód niemieckiej marki.
Porsche Mission E trafi na rynek pod koniec bieżącej dekady. Dzięki aplikacji Mission E Augmented Reality producent sportowych samochodów już teraz zapewnia innowacyjny wgląd w technologie, z jakich korzysta ten elektryczny samochód sportowy. Kjell Gruner, wiceprezes ds. marketingu w Porsche AG wypowiada się następująco: Oferujemy naszym miłośnikom wirtualny przedsmak pierwszego całkowicie elektrycznego auta sportowego Porsche. Technologia rozszerzonej rzeczywistości podsuwa nam żywe, emocjonujące sposoby obrazowania skomplikowanych aspektów technicznych nowych rozwiązań. Istotnym jest dla nas, aby już na wczesnym etapie nasi klienci mogli zagłębić się w przyszłościowe technologie i poczuć towarzyszący im entuzjazm w dowolnym miejscu i czasie.
Aplikacja prezentuje koncepcyjny model Mission E w różnych ujęciach, w otoczeniu wirtualnego pomieszczenia. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości można obejrzeć animacje symulujące na przykład aerodynamikę pojazdu. Widoki rentgenowskie w dynamiczny sposób pokazują budowę napędu i zespołu akumulatorów, pozwalając zajrzeć pod lekkie nadwozie prototypu. Co więcej, wirtualny egzemplarz Mission E można obejrzeć w preferowanym przez użytkownika kolorze i odbyć nim testową przejażdżkę w interaktywnym trybie jazdy.
Aplikacja jest już dostępna na smartfony z obsługą rozszerzonej rzeczywistości z systemami operacyjnymi Android i iOS. Można ją bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple App Store.
Tagi: Porsche, Mission E, elektromobilność, samochody elektryczne