WRC Motorsport&Beyond

Volvo rozda samochody o wartości 1 miliona dolarów. Pod jednym warunkiem

Volvo rozpoczęło akcję, dzięki której możliwe jest rozdanie samochodów wartych 1 milion dolarów podczas tegorocznego finału Super Bowl zaplanowanego na 2 lutego. 

Szwedzki producent samochodów nie wyemituje reklamy podczas wydarzenia sportowego. W zamian uruchomi promocję Volvo Safety Sunday. Zasady są bardzo proste. 

Jeśli podczas finału Super Bowl pojawi się safety touch (zagranie bezpieczne – pojęcie w futbolu amerykańskim określające sytuację, w której drużyna broniąca się zdobywa 2 punkty), Volvo rozda samochody o wartości 1 miliona dolarów. 

Zainteresowani otrzymaniem darmowego Volvo mogą udać się na dedykowaną stronę internetową firmy, zaprojektować swoje idealne Volvo i zgłosić się do konkursu. Jeśli zagranie się pojawi, wybrani losowo zwycięzcy otrzymają swoje samochody. 

W historii 53 gier o finał Super Bowl takie zagranie pojawiło się tylko 9 razy, więc prawdopodobieństwo nie jest duże. Z pewnością jest jednak wyższe niż np. wygrana na loterii.

Choć Volvo nie jest związane z futbolem amerykańskim, to na pewno kojarzy się z bezpieczeństwem. 

Od wynalezienia trzypunktowego pasa bezpieczeństwa 60 lat temu do innych światowych innowacji bezpieczeństwo jest w centrum wszystkiego, co robimy w Volvo – powiedział Jim Nichols, szef działu komunikacji marki Volvo Car w USA. – W futbolu safety touch może zmienić wynik gry. W Volvo nasze innowacje zmieniły je dla wielu milionów ludzi na drogach. 

Volvo S90 T8 – Hybrydowa wszechstronność w szwedzkim wydaniu