WRC Motorsport&Beyond

Jeździsz Skodą? Ty to masz dobrze! Znakomite wieści dla klientów

Skoda Superb Teaser

Skoda Superb Teaser

Pandemia koronawirusa, zwłaszcza w marcu, mocno sparaliżowała życie w Polsce. Kolejny producent zdecydował się na hojny gest wobec swoich klientów.

Zakaz przemieszczania się utrudnił możliwości zadbania o swoje samochody. Pamiętne historie o mandatach za wymianę opon odstraszały przed wizytą w warsztacie. Te, w tym autoryzowane serwisy, były zresztą w dużej mierze pozamykane.

fot. Skoda

Z  miesiąca w plecy do trzech gratis

Wydawało się, że ogromną stratę zanotują ci, którym w marcu kończyła się gwarancja. Ta niezwykle przydatna opcja była bezużyteczna wobec zamkniętych serwisów, ponieważ niemożliwe było wówczas wykonanie przeglądu okresowego. Jednak Skoda postanowiła znacząco wydłużyć okres gwarancyjny.

fot. Skoda

Stanislav Pekař, dyrektor działu obsługi posprzedażnej Skoda Auto: Zdajemy sobie sprawę z trudności, z jakimi mierzą się nasi klienci w związku z pandemią COVID-19, dlatego wyszliśmy im naprzeciw, oferując wydłużenie gwarancji o trzy miesiące. Dzięki temu zyskują oni więcej czasu na spokojne zaplanowanie przeglądów w autoryzowanych serwisach Skody.

Jakie są zasady przedłużenia gwarancji w Skodzie?

Co ważne, jest to decyzja globalna. Takie warunki obejmą klientów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie z wyjątkiem Chin. Dodatkowy 3-miesięczny bonus obejmuje zarówno kończące się w marcu gwarancje lub pakiety pogwarancyjne. W najbardziej skrajnych przypadkach niektórzy otrzymają to udogodnienie aż do 31 sierpnia 2020 r.

Warto nadmienić, że prezent dla klientów Skody nie dotyczy tych, którym gwarancja wygasła z powodu przekroczenia ustalonego przebiegu kilometrów. W tym przypadku zamknięte serwisy niewiele przecież zmieniały. Gwarancje zostały przedłużone automatycznie i nie wymagają składania wniosków czy innych działań ze strony klienta. Pozostaje przyklasnąć!

Pieniądze, a potem do bramy i się nie znamy? Skoda swoim podejściem wyznacza standardy