Znany youtuber od razu pożałował, że nie założył brązowych spodni. Jej umiejętności i Volkswagen Golf, są cholernie imponujące [WIDEO]

Znany youtuber od razu pożałował, że nie założył brązowych spodni. Jej umiejętności i Volkswagen Golf, są cholernie imponujące [WIDEO]

volkswagen golf

Podaj dalej

Misha Charoudin to znany niemiecki  youtuber, który na swoim kanale prezentuje wiele oszałamiających przejazdów po torze Nurburgring. W najnowszym filmie zobaczysz jak Volkswagen Golf z VR6 pod maską, pokonuje Zielone Piekło z kobietą za kierownicą. Kristel miażdży swoim tatuażem i umiejętnościami. To prawdziwa pasjonatka, która sprawiła, że wygadany gość po prostu zaniemówił.

Czerwony ponad 200-konny  Volkswagen to jej projekt a VIN wytatuowała na ręku

Gość kanału Mishy Charoudin, to ognista Dunka, która zmodyfikowała wraz z przyjaciółmi swojego Golfa 2 i od tej pory  jest na Nordschleife prawie w każdy weekend. Poza wymianą silnika, metamorfozę przeszło również wnętrze, które  jest wzmocnione klatką bezpieczeństwa. Fakt, że mamy do czynienia z prawdziwą pasjonatką motoryzacji, potwierdza również,  wytatuowany na przedramieniu numer VIN czerwonego Golfa.

Jak wspomina właściciel kanału, Kristel jest obecnie jedną z niewielu kobiet, które nie boją się przemierzać  jednego z najbardziej wymagających torów wyścigowych na świecie. To co potrafi  za kierownicą swojego  225- konnego czerwonego Volkswagena Golfa, robi ogromne wrażenie. Moment w którym mija Planzgarten, to chwila w której to wyjątkowo facet ma pełne spodnie.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Wszyscy wiedzą, że nie jest łatwo wyciszyć Mishę  na fotelu pasażera. To może oznaczać tylko jedno, że mamy do czynienia z naprawdę szybkim kierowcą.  To mega widok, tak wielki talent, jak Kristel.

Niedawne odejście Sabine Schmitz pozostawiło ogromną pustkę dla fanów sportów motorowych na całym świecie. Królowa Nurburgring, dwukrotna zwyciężczyni 24-godzinnego wyścigu na torze Nurburgring – udowodniła, że ​​kobiety  też pasują do sportów motorowych.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News