Ustawili na kresce Rimaca C_Two i Porsche Taycan. Jego oszałamiająca moc, wbija w fotel i zwija asfalt przed Porsche [WIDEO]

Ustawili na kresce Rimaca C_Two i Porsche Taycan. Jego oszałamiająca moc, wbija w fotel i zwija asfalt przed Porsche [WIDEO]

taycan kontra rimac

Podaj dalej

Nadchodzący Rimac C_Two  ma być najszybszym elektrycznym samochodem produkcyjnym, jaki będzie jeździł po drogach. Próbkę jego możliwości  w starciu z Porsche Taycan, nagrano na poniższym filmie z kanału YouTube, stanął w szranki z konkurencyjnym Porsche Taycan.  Co prawda osiągi  na prostej to nie wszystko, ale dane uzyskane podczas wyścigu dają jakieś wyobrażenie o ich możliwościach.

Skórka Neymara jest już dostępna w Fortnite. To nie koniec atrakcji

Kierowca Porsche Taycan mógł zobaczyć jak Rimac C_Two wygląda z tyłu

Start na prostej prezentuje obecne możliwości C_Two i  daje pogląd na temat jego wydajności. Starty na zakurzonej, nieużywanej drodze , pokazały jak oszałamiająco szybki będzie ich nadchodzący samochód.

Rimac C_Two posiada 4 chłodzone cieczą synchroniczne silniki elektryczne. Wszystkie są  zasilane baterią litowo-niklowo-manganowo-tlenkową o pojemności 120 kWh moc wyjściową 1408 kW.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Podczas jednego z przejazdów Rimac C_Two, dosłownie zbiera asfalt i zostawia w kurzu Porsche Taycan. Ten bynajmniej nie jest powolnym samochodem ale w porównaniu z rywalem, wygląda prawie tak, jakby stał w miejscu.

Taycan kontra Rimac

Czas na ćwierć mili jest imponujący, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę obecnie najszybszy samochód produkcyjny, Bugatti Chiron, który  pokonuje ten sam dystans w 9,11 sekundy.

Czy tym sposobem nadchodzi inny samochód, który mógłby być jeszcze szybszy i jednocześnie elektryczny ? Tesla Roadster 2022 ma  „podstawowe specyfikacje ”, dzięki którym może pokonać 1/4 mili w zaledwie 8,8 sekundy.

Rimac C_Two ma kosztować około 2,1 miliona dolarów. Elektryczny rywal Porsche będzie oferował około 650 km zasięgu w normalnych warunkach.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News