Niewysoka cena i dobre recenzje kierowców, sprawiają, że Fiat Seicento jest często wybieraną opcją na samochód używany do miasta. Co prawda auto potrafi niebezpiecznie przechylać się na zakrętach, źle przyspieszać i słabo hamować. Jednak kierowcy, świetnie sobie radzą sobie z tym tematem i potrafią go niewiarygodnie „usprawnić”
Kupił budżetowe Seicento a przyspiesza tak, że nie jeden kozak w BMW wymięka
Zawieszenie seryjnego Fiata Seicento jest komfortowe ale nie można nazwać go bezpiecznym. W związku z tym zapaleńcy motoryzacyjni stosują podkładki dystansowe, o niewielkiej grubości 10-15 mm, które pozwalają zwiększyć rozstaw osi oraz lepsze sprężyny i amortyzatory.
Silnik Fiata Seicento 1100 jest jednym z najlepiej zaprojektowanych i wykonanych silników. Śmiało można w nim zwiększyć moc, nawet dwukrotnie a obroty chwilowe podkręcić do 10 000 obr./min.
Nic więc dziwnego, że wielu kierowców wybiera ten model. Tuning nie tylko poprawia właściwości jezdne ale daje frajdę z jazdy, oszczędzając na spalaniu paliwa.
Wersja po tuningu może mieć nawet 500 koni mechanicznych, co biorąc pod uwagę, że samochód waży 800 kilogramów, daje do myślenia innym kierowcom. Dlatego widząc Seicento na drodze – spodziewaj się wszystkiego!