Dobre tempo Szejów!

Dobre tempo Szejów!

Bohemia 2016 Foto 03 – Rozmus Photography

Podaj dalej


Bohemia 2016 Foto 01 - Rozmus Photography

43. RALLY BOHEMIA NA PÓŁMETKU – JAREK I MARCIN Z DOBRYM TEMPEM

Po czterech rozegranych odcinkach specjalnych bracia Szeja otwierają drugą dziesiątkę klasyfikacji generalnej i są trzecią załogą Klasy 3. Ich strata do wyprzedzającego ich Vaclava Kopaćka to tylko 1,5 sekundy. Pierwszy odcinek dzisiejszej rywalizacji rozpoczął się z ponad półgodzinnym opóźnieniem, a wszystko z powodu nawałnicy, jaka przewinęła się nad trasą rajdu. Burza nie ominęła też strefy serwisowej i zostawiła za sobą kilkanaście połamanych namiotów.

Jarek Szeja: „Dzień zapowiadał się wyjątkowo upalnie, ale w takich warunkach przejechaliśmy tylko odcinek testowy. Od drugiej pętli spodziewaliśmy się deszczu, a pogoda zaskoczyła nas szybciej. Mieliśmy dużą dawkę emocji, jeszcze przed startem – serwisy walczyły z wiatrem, a sam harmonogram też został przesunięty.

Bohemia 2016 Foto 02 - Rozmus Photography

Bardzo wymagające, techniczne odcinki najeżone dużą ilością chytrych, ślepych zakrętów. Do tego szczyty, błoto, dużo syfu i asfalty o bardzo zmiennej przyczepności – tak można streścić pierwszy etap tegorocznej Bohemi.

Na odcinkach deszcz już nie padał, ale miejscami zalegało dużo wody. Po przejechaniu przez wodę pojawiły się problemy z elektroniką i silnik zaczął przerywać. Szczęśliwie na dojazdówce udało nam się szybko usunąć problem. Jazda na drugim odcinku w pętli dało nam dużo frajdy. Jechaliśmy równo, czysto i pokazaliśmy naprawdę dobre tempo. Szósty czas w Klasyfikacji Generalnej czwartego odcinka dał nam dużą motywację na drugi etap. Różnice w klasie są niewielkie, więc czeka nas zacięta walka, zwłaszcza na 32 kilometrowym Radostinie. Do zobaczenia!!

Podczas czwartej rundy Mistrzostw Czech wspierają nas: GK FORGE – obróbka pyylastyczna metali, ROTO, DARMA, DECO-CAR, EUROGOLD, MINIMAX, VIRALSEED i POKRYCIA DACHOWE PNIOK SYLWESTER oraz partnerzy medialni MOTOWIZJA i portal OX.PL”

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News