Motul – partner strategiczny tegorocznego Rajdu Dakar dodał do tegorocznej rywalizacji odrobinę pikanterii. Zawodnicy, którzy nie będą mieli szanse na zwycięstwo w swojej klasie wciąż będą mogli rywalizować w kategorii #MotulEpicStory.
Pomysłowość, braterstwo i odwaga – takimi trzema slangami reklamuje swoją akcję firma Motul. Wszystkie załogi, mechanicy, kucharze, dziennikarze – wszyscy związani z Dakarem posługują się hashtagiem #EpicStoryByMotul.
Kto zadecyduje o tym, czyja historia okaże się najbardziej epicka?
Specjalna komisja edytorska składająca się z czterech członków: Marca Comy – dyrektora sportowego ASO (organizatora Rajdu Dakar), Xaviera Gavory, dyrektora zawodów a także dwóch przedstawicieli mediów.
Komisja dokona wstępnej selekcji 6 do 10 wyjątkowych historii, po czym za pośrednictwem oficjalnych profili w mediach społecznościowych poprosi fanów o ostateczny wybór najlepszej historii.
Epopeja pisana przez Motul będzie promowana na platformach A.S.O. (aplikacje, strona internetowa, media społecznościowe) oraz, oczywiście, na platformach należących do firmy Motul.
Tagi: Dakar 2018, Rajd Dakar, MotulEpicStory, OriginalByMotul, ThisIsDakar