Globalny szef Ford Performance, Mark Rushbrook powiedział w rozmowie z brytyjskim Motorsport News, że nie wyklucza powrotu fabrycznego zespołu Forda do Rallycrossowych Mistrzostw Świata. Wcześniej jednak przyjrzą się jak wypadnie elektryczna rewolucja aut klasy Supercars w World RX od 2020 r.
Władze Forda ubolewają nad tym, że nie ma na świecie zunifikowanego regulaminu dla samochodów rallycrossowych. Jednak po anulowaniu cyklu Global Rallycross Championship, w Stanach Zjednoczonych wystartuje serial Americas Rallycross. ARX ma być zbliżone do World RX, o czym świadczy umieszczenie w kalendarzu mistrzostw świata amerykańskiej rundy na torze w Austin.
– Mamy nadzieję zobaczyć długoterminową wizję, która utrzyma World RX i ARX w tych samych zasadach i mamy nadzieję, że globalna unifikacja serii ma według nas duży potencjał – powiedział Mark Rushbrook. – Dla nas przed powrotem i pełnym fabrycznym wsparciem w rallycrossie, najpierw musimy przyjrzeć się jak na świecie wypadnie zelektryfikowana wersja.
Po wycofaniu zespołu Forda z World RX, Andreas Bakkerud przeszedł do fabrycznej ekipy Audi. Natomiast Ken Block nie zalicza pełnego programu. Twórcę kultowej Gymkhany zobaczymy tylko na torze w Austin oraz kilku amerykańskich rundach krajowych mistrzostw. Ford Performance będzie nadal będzie współpracował z Blockiem w zakresie marketingu i mediów, wspierając jego ograniczony program startów.