WRC Motorsport&Beyond

Volkswagen zmienia logo! I to nie jest żart

Nachodząca wystawa samochodowa we Frankfurcie ma być dla marki Volkswagen początkiem nowej ery. Wówczas zostanie zaprezentowane oficjalnie nowo logo niemieckiej marki. Rewolucyjnej zmiany nie ma się co jednak spodziewać, w języku branżowym można by to nazwać faceliftingiem.

Nowo logo można zobaczyć już w kampanii reklamowej „Hello Light”. Volkswagen zastrzega jednak, że na samochodach będzie ono wyglądać nieco inaczej. Nowy logotyp będzie prostszy. Ma nawiązywać do marki z lat 70. minionego stulecia. Pojawi się czarne tło i nie będzie trójwymiarowej powierzchni oraz efektu podświetlania lewej górnej części, które znane jest od 2000 roku.

Taka zmiana to duży i kosztowny proces. Nowe logo będzie musiało pojawić się w ponad 10 000 placówkach dealerów i partnerów serwisowych Volkswagena na całym świecie. Na początku zmiany wizerunkowe zostaną wprowadzone na europejskim rynku, a jeszcze tej jesieni obejmą one również rynek chiński. W przyszłym roku nastąpią na obu Amerykańskich kontynentach.

Pierwszym modelem Volkswagena, który przywdzieje nowy logotyp będzie ósma generacja Golfa.

Nagranie kradzieży samochodu Tesla Model S. Wystarczyło kilka sekund