Agencja reklamowa pracująca dla Volkswagena sprytnie dyskontuje sukces tej niemieckiej firmy z epoki dzieci – kwiatów, czyli „ogórka”.
Maksi singlowa (45”) wersja spotu reklamowego „Hello Light | ID. BUZZ” gra na emocjach.
Nawet afera, znana jako „dieselgate” służy tu także promocji marki, bo w końcu udowodniono, że ważne aby mówiono, mniej ważne jak… .
W spocie reklamowym słyszymy wielki, ponadczasowy muzyczny hit „Sound of silence” w wykonaniu legendarnego duetu Simon & Garfunkel i to znów jest apel do uczuć odbiorcy.
Ważnym elementem w obrazie jest mrok, symbolizujący epokę motoryzacji spalinowej i pojawienie się światła – elektromobilność, co podkreśla końcowy slogan: „W ciemności znaleźliśmy światło”.
Tak więc „Ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę!” – kultowy tekst z Seksmisji przestaje być aktualny, przynajmniej w odniesieniu do niemieckiej motoryzacji.
Na samo auto poczekamy jeszcze kilka lat (premiera planowana jest na rok 2022). Szkoda, bo w przyszłym roku przypadnie równo 60 lat od rozpoczęcia sprzedaży pierwszej generacji VW Transportera i byłby to idealny moment na triumfalny powrót legendy.
Póki co mamy całkiem zgrabny filmik.