Na kilka dni przed Grand Prix Wielkiej Brytanii Williams przekazał bardzo ważną wiadomość. Sponsor tytularny zespołu – firma ROKiT przedłużyła umowę sponsorską z teamem. Kontrakt, który początkowo miał obowiązywać przez trzy lata, przedłużono aż do pięciu.
Firma ROKiT, która dołączyła do ekipy Williams po sezonie 2018, gdy wycofała się marka Martini, jest brytyjskim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym należącym do grupy ROK Brands. W sferze działania jest między innymi telefonia komórkowa oraz nowoczesne sieci Wi-Fi.
Nowy sponsor tytularny teamu F1 zajmuje się także technologią inteligentnych miast.
Claire Williams: Jesteśmy zaszczyceni, mogąc ogłosić przedłużenie kontraktu z ROKiT. Tak jak mówiłam w lutym, to naturalna współpraca oparta na dzieleniu się innowacją, perfekcją inżynierów i zaufaniem. ROKiT dołączył do nas w trudnym momencie, a to oznacza, że wierzą w naszą wizję i są oddani, by pomóc nam osiągnąć cele. Świetnie pracuje mi się z nimi i nie mogę się doczekać kolejnych lat.
Jonathan Kendrick, prezes ROKiT: Nasze powiązanie z Williamsem wspiera naszą pozycję na światowym rynku telefonów, rozrywki i napojów. Mamy ekscytujące plany, by wyprodukować ekskluzywne rzeczy, związane z Williamsem, dla naszych telefonów oraz zwiększyć dystrybucję ABK i Bogarts. Jestem również zaangażowany w pomoc zespołowi, by wrócił na podium, czyli tam, gdzie jest jego miejsce.