Kia Motors rozpoczęła ogólnoeuropejską kampanię reklamową nowego elektrycznego crossovera – Kia e-Niro – z udziałem aktora Roberta De Niro, dwukrotnego zdobywcy Oscara.
W serii reklam, które będą emitowane w telewizji, internecie i w prasie De Niro – jako ambasador nowego elektrycznego samochodu marki Kia – podkreśli, że e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory. Również ograniczeń dotyczących wysokiej ceny zakupu.
Współpraca Kia Motors z De Niro opiera się na wyjątkowym charakterze i wielkim poczuciu humoru aktora, który zwróci uwagę na liczne zalety e-Niro – m.in. duży zasięg, który wynosi 485 kilometrów, zaawansowane systemy asystujące i poprawiające komfort oraz technologie związane z odzyskiem energii i funkcjonalność crossovera.
e-Niro jest pierwszym całkowicie elektrycznym crossoverem marki Kia. Zasięg e-Niro – po jednokrotnym naładowaniu akumulatora w 100% – wynosi do aż 485 km w cyklu mieszanym i do 615 kilometrów w mieście. Gdy pod koniec 2018 roku elektryczny samochód marki Kia wejdzie do sprzedaży, będzie jednym z najbardziej wszechstronnych aut elektrycznych, które są oferowane na świecie.