WRC Motorsport&Beyond

Prawie 10 godzin gapił się w ekran smartfona i wygrał nowe Volvo S60

S60 The Longest Drive

Nie ważne jak bardzo lubicie Volvo, potrzeba ogromnej siły woli aby gapić się w ekran smartfona przez parę godzin. Tego było jednak trzeba, aby wygrać kluczyki do nowego Volvo S60 w grze Volvo’s The Longest Drive.

Zwycięzca zaliczył wynik w postaci 9 godzin, 47 minut i 42 sekund.

Gra została odpalona w trakcie tegorocznego finału Super Bowl i mogli przystąpić do niej mieszkańcy wszystkich 50 stanów w USA. Sterowanie odbywało się za pomocą oczu, a gdy straciliśmy koncentrację, zegar resetował się do zera.

Zwycięzca zaliczył dużo lepszy wynik od 2. i 3. miejsca. Ci gracze zatrzymali się na 7 godzinach i 30 minutach. Według danych zebranych przez Volvo, w grze wzięło udział 40 000 wirtualnych testerów.

Zarówno zwycięzca, jak i zdobywcy 2. i 3. miejsca otrzymają dwuletnią subskrypcję programu Care by Volvo, w ramach którego otrzymają spersonalizowane Volvo S60. W ramach umowy Volvo zajmie się także serwisowaniem i ubezpieczeniem samochodu, więc nowi posiadacze będą musieli tylko zatankować swoje auta.