WRC Motorsport&Beyond

Nissan podąża drogą Volkswagena i BMW – zmienia logo. Do tego zapowiada powrót kultowego auta

Nissan podąża z duchem czasu i podobnie jak BMW i Volkswagen w ostatnim czasie, tak i on zmienia teraz swoje logo. Nowa grafika została już opatentowana, stąd też wiadomo jak będzie prezentowało się nowe logo.

Fani tej marki mogli spodziewać się zmiany. Nowe logo Nissana pojawiło się już w zeszłym roku na koncepcyjnych modelach, prezentowanych niemal pół roku temu w Tokio.

Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak nowe oznakowanie prezentuje się na modelu Nissan Ariya, debiutującego w październiku 2019 roku.

Nissan podobnie jak BMW i Volkswagen zdecydował się uprościć do maksimum swoje logo. Jest ono teraz proste, dwuwymiarowe i spełniające wszelkie wymogi współczesnego świata cyfryzacji.

Powrót 'Zetki’

Nissana 370Z to model, który pamięta każdy. I najprawdopodobniej powróci on w nowej sportowej odsłonie. Skąd wiadomo?  Opatentowano również nowe logo i zarejestrowano je jak na razie w Kanadzie i Nowej Zelandii.