WRC Motorsport&Beyond

Dacia Duster, Dacia Sandero i Renault Clio… czyli, co wybrać? Nowy samochód z fabrycznym LPG

dacia duster, dacia sandero

W obecnym czasie, gdy ceny benzyny i diesela stoją na wysokim poziomie, instalacja LPG ciągle stanowi bardzo ciekawą i przede wszystkim niedrogą alternatywę. O ile w przypadku samochodu używanego jej montaż ma sens, tak w samochodzie nowym kupionym w salonie, nie bardzo jest to możliwe, ze względu na utratę gwarancji. Dlatego jedynym rozwiązaniem dla kupujących nowe auto, jest samochód z fabrycznym LPG. Dacia Duster, Dacia Sandero czy Renault Clio to tylko kilka z nich…

Dacia Duster

Duster z silnikiem 1.0 TCe LPG 100 KM, czyli rozsądny cenowo i bardzo ciekawy samochód z pogranicza crossoverów. Dacia Duster bardzo dobrze wygląda i bardzo dobrze zachowuje się na drodze. Posiada dużą i przestronną kabinę oraz 445-litrowy bagażnik.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

W wyposażeniu standardowym znajdują się m.in. 16-calowe felgi stalowe, składana tylna kanapa, światła do jazdy dziennej LED, centralny zamek czy radio z MP3. Cena jak za takie auto jest bardzo niska, a jakby tego było mało, możemy otrzymać także fabryczną instalację LPG.

Samochód napędza 3-cylindrowy, litrowy silnik doładowany o mocy 100 koni mechanicznych. Przyspieszenie do „setki” to 13,8 sekundy. Spalanie… około 8 litrów gazu.

Dacia Sandero

Dacia Sandero z silnikiem 1.0 TCe LPG 100 KM to kolejna z rumuńsko-francuskich propozycji. Hatchback prezentuje się bardzo nowocześnie i wyposażony jest m.in. w system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym, centralny zamek, elektrycznie regulowane szyby przednie, manualną klimatyzację oraz światła do jazdy dziennej LED.

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Renault Clio

Renault Clio 1.0 TCe LPG 100 KM to kolejny przykład samochodu z fabrycznym LPG. W wersji podstawowej dostaniemy 16-calowe felgi stalowe, manualną klimatyzację, centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby przednie.

Samochód napędza litrowy silnik o mocy 100 koni mechanicznych. Przyspieszenie do „setki” to 12,5 sekundy. Spalanie… około 7 litrów gazu.