Niektóre akcje marketingowe są fajne, inne niedorzeczne, a jeszcze inne – absurdalne. Ta jednak łączy wszystkie te trzy cechy – z naciskiem na „fajne”.
Przez pandemię koronawirusa COVID-19 wielu ludzi od kilkunastu miesięcy nie wyjechało na zasłużony urlop. Aktualnie zaraza wydaje się być w odwrocie, więc i luzowanie rozmaitych obostrzeń w zależności od kraju czy regionu na całym świecie stało się czymś normalnym. Mając na uwadze ten powiew wolności i fakt, że właśnie rozpoczynamy relatywnie bezpieczny dla zdrowia okres letni, wielu ludzi uległo szałowi wakacyjnych wyjazdów. A jeśli szał wakacyjnych wyjazdów po tak długim okresie w „lockdownie”, to i wielokilometrowe korki.
Aby więc umilić życie wszystkim tym, którzy utknęli na kilka godzin w drogowym zatorze, Burger King Canada, Ketchup Heinz i aplikacja WAZE, postanowili połączyć siły i zorganizować dla podróżnych bardzo ciekawą promocję. Marketingowcy ww. firm są doskonale świadomi tego, że ludzie stojący w korku dosłownie „wychodzą” z siebie, przez co próbują różnych niedozwolonych przepisami sztuczek, jak np. ominięcie zatoru pasem awaryjnym czy jazda pod prąd tymże pasem do najbliższego zjazdu. Postanowili więc nagrodzić cierpliwych.
KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN
Jak mówi Daniel Gotlib, zastępca dyrektora ds. budowania marki i innowacji w Heinz Canada, nie wszyscy wiedzą, że ketchup Heinz wylewa się ze szklanej butelki z prędkością 0,045 kilometra na godzinę (0,027 mph). Nie ma od tego odstępstw, ponieważ prędkość ta jest jednym z parametrów kontrolowanych podczas testów jakości każdej partii.
Dlatego właśnie w ramach partnerstwa z Heinz, Burger King Canada za pośrednictwem aplikacji WAZE będzie identyfikować osoby stojące w korku, jadące z taką samą prędkością, jak ich wolno lejący się keczup (0,045 km/h) i nagradzać ich darmowym burgerem o nazwie Impossible Whopper.
Kierowcy mogą wziąć udział w konkursie, pobierając aplikację WAZE od czwartku 3 czerwca 2021 r. do niedzieli 4 lipca 2021 r., aby mieć szansę na zdobycie limitowanej czasowo darmowej przekąski w postaci Impossible Whopper. Niestety, tylko w Kanadzie. A może to i dobrze? Gdyby taka „promka” pojawiła się w Polsce, Burger King chyba by zbankrutował. Drugi raz w historii naszego kraju.