Tesla Model S Plaid, pojawiła się na torze Nürburgring. Media społecznościowe od razu podjęły spekulacje, że Elon Musk być może chce pobić rekord okrążenia na Green Hell.
Co robi Tesla Model S Plaid na Green Hell?
Szpiegowskie zdjęcia, Tesli Model S Plaid na torze Nürburgring, pojawiły się w mediach społecznościowych, w poniedziałek. W tym samym dniu producent, podał informację o wynikach sprzedaży za drugi kwartał.
Zajęło to trochę czasu, ale wydaje się, że w końcu nadszedł moment, aby Tesla spróbowała pobić własny rekord okrążenia na kultowym torze wyścigowym Green Hell.
Jak widać na zdjęciach szpiegowskich, Tesla obecnie testuje swojego flagowego sedana na torze, zarówno z kontrowersyjnym „jarzmem” jak i tradycyjną kierownicą.
Sugeruje to, że być może producent może oceniać, jak niekonwencjonalna kierownica sprawuje się na torze w porównaniu z klasycznym rozwiązaniem.
To bardzo ważny szczegół, biorąc pod uwagę fakt, że Tesla chce wydać opcję „Track Pack” dla modelu S Plaid. Zawodowy kierowca używał już tradycyjnej kierownicy, aby wygrać owocny wyścig przy użyciu flagowego sedana.
Plaid at Nürburgring
Can’t wait to see the results
Looks like the yoke and a traditional steering wheel is tested https://t.co/Ygxp0soGxR pic.twitter.com/q38puRlmbU
— Alex (@alex_avoigt) July 27, 2021
Czy Elon Musk chce pobić Teslą, rekord elektrycznego Porsche?
Niewiele wiadomo o tym, w jakim celu Model S Plaid pojawił się na torze wyścigowym. W związku z tym, że samochód nie miał żadnych poważnych modyfikacji, pojawiły się plotki, że Elon Musk może chcieć ustanowić własny rekord okrążenia.
Model S Plaid na Nürburgring wyglądał na seryjny egzemplarz, za wyjątkiem hamulców, zacisków i sportowych opon Michelin Pilot Sport 3.
Randy Pobst, legenda wyścigów, używał zwykłej kierownicy podczas wyścigu na Pikes Peak Hill Climb w Tesli Model S Plaid. Zmodyfikowany przez Unplugged Performance samochód, na początku posiadał jarzmo zamiast kierownicy. To rozwiązanie świetnie się sprawdziło podczas jazd testowych w Laguna Seca. Niestety Pikes Peak, ze swoimi zdradzieckimi klifami i zakrętami, jest bardziej wymagający.