W historii budżetowej marki Dacia, otwiera się całkiem nowy rozdział. Zmiany obejmują nie tylko nowe logo ale i zupełnie nową tożsamość.
Ostatnie miesiące na rynku samochodowym, to ogromna akcja związana z elektryfikacją producentów. Gdzie nie sięgnąć wzrokiem, producenci informują o swoich planach elektryfikacji modelów. Dacia ujawniła swoją koncepcję modelu Bigster, kilka miesięcy temu. Teraz doczekaliśmy się oficjalnej premiery nowego logo.
Dacia z nowym logo i nową tożsamością
Oficjalny debiut logo i jednocześnie zwiastun nowego modelu Dacia Duster, otwierają w historii budżetowego producenta, zupełnie nowy rozdział.
Rumuński producent, niewątpliwie znalazł swoje miejsce na rynku i rzeszę klientów, dla których tanie i nieźle wyposażone samochody, są świetną propozycją.
Przyszłość to jednak coś więcej niż niskie ceny zakupu. Producent zamierza dostarczać nie tylko auta mieszczące się w budżecie słabiej zarabiających klientów, ale także bardziej nowoczesne i lepiej wykonane. Logo ma zatem znaczenie nie tylko wizualne ale niesie za sobą ukryty przekaz.
Litery D i C oraz napis Dacia zaprezentowany na filmie poniżej, łączą się w spójną całość. Proste linie i ostre kąty, nawiązują do prostego i oszczędnego sposobu myślenia pod kątem samochodów, a połączone ze sobą litery, oznaczają wspólną silną więź. Zmiana kolorystyki na khaki green ma odzwierciedlić bliższy kontakt z naturą. Gamę kolorystyczną uzupełni kolor pomarańczowy i odcienie zieleni.
Nowe modele Dacia będą się pojawiać stopniowo, pierwszy w połowie 2022 roku
Dacia zamierza stopniowo wprowadzać zmiany. W związku z tym, pierwszy samochód z nowym logo, zobaczymy w przyszłym roku. Najbliższe miesiące producent przeznaczy na kampanię marketingową, promując wizerunek w broszurach i reklamach, które trafią do mediów.
Odświeżona wersja Daci Duster już jest. Zwiastun modelu, przy okazji prezentacji nowego logo, pojawił się w najnowszym filmie, opublikowanym na kanale YouTube producenta.
Warto ten kanał subskrybować, bo marka jeszcze nie jednym nas zaskoczy.