WRC Motorsport&Beyond

Margot Robbie wraz z Nissanem promuje samochody elektryczne

Nissan Electric Vehicles and sustainability ambassador, Margot Robbie welcomes next wave in sustainable living

W najnowszym filmie Nissana nominowana do Oscara aktorka Margot Robbie zakłada piankowy kombinezon i jako zapalona surferka stara się zainspirować ludzi do życia w większej zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Aktorka, producentka i bizneswoman reprezentująca Nissana jako ambasadorka samochodów elektrycznych i zrównoważonego rozwoju napisała list otwarty, w którym przekonuje ludzi, by częściej wybierali zrównoważone źródła energii.

Margot, która w scenach surfingowych nie korzystała ze wsparcia dublerki, wprawnie stawia czoła porannym falom, zachęcając przy tym do tworzenia „lepszego świata dla nas i dla następnych pokoleń”.

W 2016 roku farmy wiatrowe i panele słoneczne wytwarzały dwie trzecie mocy wprowadzanej do światowej sieci elektroenergetycznej z nowych źródeł energii. Nawiązując do tej informacji, Margot wyjaśnia, że „wszyscy mamy moc sprawczą, by dokonywać zmian”.

Margot skomentowała również sam film: „Mam nadzieję, że mogę odegrać pewną niewielką rolę w inspirowaniu ludzi na całym świecie do tego, by poszukiwali alternatywnych form energii oraz wybierali pojazdy, dzięki którym nasza wspólna przyszłość będzie mogła być lepsza. Chodzi o to, że, każdy z nas może dać coś od siebie i nie musimy oglądać się na innych aż zrobią coś dla nas”.

Niedawno Margot pomagała Nissanowi w prezentacji nowego samochodu Formuły E. Specjalne wydarzenie dla VIP-ów zorganizowano w Los Angeles z okazji inauguracji nowej ery dla Nissana, który przygotowuje się do startu w Mistrzostwach Formuły E ABB FIA w sezonie 2018/19. Nissan zamierza sięgać do doświadczeń zdobytych na torze przy projektowaniu przyszłych seryjnych modeli samochodów elektrycznych.

Sprzedaż samochodów elektrycznych marki Nissan wzrosła w ubiegłym roku obrachunkowym aż o 28%, zaś LEAF niezmiennie pozostaje najlepiej sprzedającym się na świecie samochodem z takim napędem. Od 2010 roku, czyli od wprowadzenia pierwszej generacji modelu LEAF na rynek, Nissan sprzedał ponad 320 000 tych samochodów.

Tagi: Nissan, Nissan Leaf, Margot Robbie, samochody elektryczne, elektromobilność,