To szalone, ile osób próbowało zrobić „M3” z BMW Serii 3 Touring/Wagon F31. Patrząc na takie projekty, jak ten, możemy zrozumieć, dlaczego niemiecka firma w końcu zdecydowała się zaoferować oficjalne kombi dla nowej generacji M3. To samochód, którego zdecydowanie brakowało w ofercie beemki.
Audi killer?
Audi RS4 Avant jest prawdopodobnie najbardziej znanym modelem w tym segmencie, co najmniej o unikalnym kształcie, jak na samochód wyczynowy. Volkswagen próbował odtworzyć tę formułę w swoim Golfie R Variant. Ale w Europie znajduje się też sporo zbudowanych przez ludzi kombi F31 M3.
Niektórzy po prostu zmieniają wygląd modeli 335i, podczas gdy inni decydują się na pełną wymianę silnika. W Europie jest dużo kombi BMW, ale z jakiegoś powodu Azjaci robią to lepiej.
Ten zły chłopiec należy do @winston_yeh, człowieka stojącego za tajwańskim sklepem motocyklowym o nazwie Rough Crafts. Jego fotograf @996long zrobił kilka niesamowitych zdjęć.
To BMW jest szalone!
Przednie błotniki tego BMW najprawdopodobniej pochodzą z zestawu „Liberty Walk”, natomiast tyle element są częścią zestawu „Clinched” o wartości około 15 000 zł. Niezależnie od tego, pakiet ten został zaprojektowany tak, aby pasował do sedana F30, a nie do wyższych tylnych bioder kombi F31.
Transformacja zaczyna się z przodu od nowego zderzaka, który łączy wloty M3 z nowym elementem z włókna węglowego. Zestaw znacznie poszerza cały samochód, a wycięcia wentylacyjne z przodu są dopasowane do ściętej tylnej sekcji karoserii. Wszystko łączy się w odcieniu szarości, która bardzo przypomina kolor Audi Nardo.
W przeciwieństwie do większości projektów „szerokich”, ten ma również elementy zwiększające szerokość tylnego zderzaka. Jest też opuszczany element dyfuzora i skrzydło nad bagażnikiem. Oczywiście nie wyglądałby jak M3, gdyby nie miał też poczwórnej końcówki wydechu.