WRC Motorsport&Beyond

Hyundai przedłuża gwarancje dla ponad miliona użytkowników. Jest tylko jeden prosty wymóg

hyundai-suv-smierdzacy-problem

Hyundai ogłosił, że przedłuży gwarancję dla ponad 1,21 miliona pojazdów na całym świecie. Wszystko po to, by wesprzeć właścicieli którzy mogą mieć trudność z serwisem i naprawą swoich pojazdów podczas pandemii COVID-19. 

W USA producent z Korei Południowej przedłuży gwarancję dla wszystkich samochodów z 5-letnią gwarancją i limitem kilometrów 100 000 oraz 10-letnią gwarancją i 160 000-kilometrowym limitem na układ napędowy. Jeśli ich gwarancje oryginalnie miały wygasnąć między marcem a czerwcem 2020 roku, nie muszą się już o to martwić. Hyundai zapewnia, że ich pakiety gwarancyjne będą przedłużone do 30 czerwca 2020 roku. Hyundai poinformował również, że skontaktuje się ze wszystkimi uprawnionymi do przedłużenia gwarancji klientami. 

– To kolejny świetny przykład na to, jak wspieramy naszych klientów i umacniamy najlepszą amerykańską gwarancję – mówi Barry Ratzlaff, dyrektor ds. kontaktu z klientami Hyundai North America.

– Choć większość dealerów Hyundaia jest wciąż otwarta na świadczenie usług, aby nasi klienci czuli się komfortowo, odwiedzając ich przedstawiciela w celu wykonania prac gwarancyjnych i serwisu. 

Hyundai potwierdził przy okazji, że choć wiele z jego salonów w USA zostało zamkniętych, większość działów serwisowych działa. Producent samochodów wprowadza również nową politykę, która umożliwia autoryzację elektronicznego podpisu w celu naprawy pojazdu. 

Jak przedłużenie gwarancji działa w Polsce?

W ramach Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji dla wszystkich samochodów, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2020 roku, do końca maja 2020 roku. Ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.

Decyzja Hyundai Motor spowodowana jest wybuchem epidemii COVID-19, która sprawiła, że wiele krajów wprowadziło środki ostrożności, w tym ograniczenia w przemieszczaniu się lub zamknięcie wybranych punktów usługowych. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i pracowników Hyundai jest najwyższym priorytetem firmy. Hyundai monitoruje rozwój pandemii COVID-19 i przestrzega zaleceń oraz środków ostrożności i bezpieczeństwa na rynkach lokalnych, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Sebastian Cyborowski, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland: – Zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych Klientów może mieć teraz ograniczony dostęp do serwisowania pojazdów. Dzięki Hyundai C A R E Klienci, którzy mogli mieć wątpliwości, czy ich pojazdy będą kwalifikować się do napraw gwarancyjnych i usług powiązanych w nadchodzących miesiącach, zyskają pewność, że tak będzie. Hyundai troszczy się nie tylko o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, ale także o dobry stan i bezpieczeństwo ich samochodów. Dodatkowo, Hyundai Motor Poland zdecydował o przedłużeniu działania bezpłatnej usługi Assistance w okresie przedłużonej gwarancji, by jeszcze bardziej zadbać o Klientów w Polsce.