WRC Motorsport&Beyond

Dzień 3: Ostatnie zadanie dla mechaników

Po drugim dniu rywalizacji w Rajdzie Monte-Carlo, w trakcie którego kierowcy poruszali się głównie po suchej nawierzchni, przenosimy się na północ od Gap. Dziś kierowcy pokonają dokładnie pięć odcinków specjalnych o łącznej długości 117 kilometrów.

Przygodę z tegorocznym Rajdem Monte-Carlo rozpoczęliśmy od czwartkowej ceremonii odbywającej się tradycyjnie na Casino Square, w piątek przenieśliśmy się na południe od centrum księstwa, z kolei dziś wszystkie załogi zmierzą się z odcinkami specjalnymi na północ od Gap.

Rywalizacja rozpocznie się o 8:08 od dziewiątego odcinka specjalnego Agnieres-en-Devoluy – Corps 1. Po niecałych 30 kilometrach kierowcy przeniosą się na oes Saint-Leger-les-Melezes – La batie-Neuve 1 (16,87 km), po czym o 10:30 pierwsze załogi zameldują się w serwisie w Gap, gdzie będą miały pół godziny na naprawę swoich samochodów i wprowadzenie ewentualnych poprawek.

Tuż przed południem kierowcy wrócą na trasę rajdu mierząc się z tymi samymi odcinkami specjalnymi, co przed kilkoma godzinami. Powrót do serwisu w Gap został zaplanowany na godzinę 14:23.

Zwieńczeniem przedostatniego dnia będzie oes Bayons – Breziers, który zawodnicy po raz pierwszy przejeżdżali w czwartek w nocy. Tym razem będzie jednak jasno, a po minięciu linii mety załogi po raz ostatni skierują się do serwisu w Gap, gdzie w trakcie 45 minut zespoły będą musiały przygotować samochody do finałowego dnia – 4 odcinków specjalnych bez przerwy na wizytę w parku serwisowym.

Tagi: Rajd Monte-Carlo, WRC, rajdy