Elon Musk tradycyjnie nie próżnuje w kwestii oryginalnych metod przyciągania nowych klientów do samochodów Tesli. Wkrótce na ekranie auta będzie można korzystać z kolejnego serwisu streamingowego.
Mowa konkretnie o serwisie Disney+, którego polska premiera wciąż czeka na oficjalne potwierdzenie. Sprawa wyszła na jaw na Twitterze, gdy sam Elon Musk odpisał „nadejdzie wkrótce” na pytanie o możliwość dołączenia platformy do infotainmentu Tesli.
Coming soon
— Elon Musk (@elonmusk) December 26, 2019
Disney+, który wystartował 12 listopada 2019 r. w USA, Kanadzie i Holandii szybko zyskuje na popularności. Znana wytwórnia posiada wyłączne prawa do wielu kasowych produkcji. Hitem jest m.in. nowy serial osadzony w uniwersum „Gwiezdnych Wojen”, pt. „The Mandalorian”. Obejrzenie tej lub innych produkcji w trakcie ładowania pojazdu może stanowić kuszącą propozycję.
Oferta multimedialna Tesli cały czas jest wzbogacana. Niedawno udostępniono aktualizację, która daje dostęp do wielu znanych serwisów jak Netflix czy YouTube. Możliwe jest także granie w gry komputerowe, ale podobnie jak w przypadku strumieniowania wideo – wyłącznie w trakcie postoju.