WRC Motorsport&Beyond

Citroen w Polsce zyskuje na popularności

Citroen kontynuuje ofensywę i kolejny raz notuje świetne wyniki na polskim rynku. Według najnowszego raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego francuska marka zanotowała w lipcu wzrost sprzedaży nowych samochodów w porównaniu z lipcem 2018 r. To kolejny, szósty z rzędu wzrost sprzedaży w tym roku.

Od stycznia do lipca 2019 r. sprzedano w Polsce o 3 proc. więcej samochodów (osobowych i dostawczych) niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku.

Citroen również może pochwalić się wzrostem sprzedaży. W lipcu 2019 r. zarejestrowano 1531 nowych samochodów Citroena – o 10,8 proc. więcej w porównaniu do lipca 2018 r. To także wzrost o 20,8 proc. w stosunku do czerwca 2019 r. Marka osiągnęła w lipcu 2,79 proc. udziału w rynku. Citroen osiąga sukcesy od początku roku, notując sprzedaż na poziomie 9 329 sztuk i 6,1 proc. wzrostu za okres od stycznia do lipca w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 roku.

Elektryczne Porsche Taycan z technologią z Le Mans pokonało 3425 km w ciągu 24 godzin